Massive Defense
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Massive Defense

Counter-Strike 1.6 Clan
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tactic of gewoon geluk

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
xiron
Defender
Defender
xiron


Aantal berichten : 43
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Urk

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimevr mei 22, 2009 2:02 am

Misschien is het wel handig om een beetje een tactiek te hebben in plaats van gewoon een team van goeie spelers samen stellen ... misschien iemand een idee
Terug naar boven Ga naar beneden
SniKK3L




Aantal berichten : 7
Join date : 22-05-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Urk

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimevr mei 22, 2009 4:41 am

ik zou zeggen bloemkool formatie werkt altijd als een trein ... zo niet moet je Georganizeerde Gaos hebben Wink


Doen wij ok alteed met Contact Oefeningen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Zuster.com
xiron
Defender
Defender
xiron


Aantal berichten : 43
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Urk

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimevr mei 22, 2009 4:42 am

lol Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ap
Admin



Aantal berichten : 35
Join date : 20-05-09

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimevr mei 22, 2009 11:27 am

xD,

Naja, kiek juppien als we de servers hebbe. kunnen we onze tactieken oefenen hé..

Das nog wat zinvoller dan ditte, vind ik Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://nlmd.actieforum.com
Slert
Clan Member
Clan Member



Aantal berichten : 6
Join date : 24-05-09

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimezo mei 24, 2009 11:35 am

Haha tactics bespreken we niet in het openbaar dat ten eerste al Razz bovendien stemmen we die af op melkaar dus dat komt nog.

Zodra de server online is gaan we tactics doornemen, ik hoor dan wel alle suggesties Razz
Ik heb in ieder geval genoeg ervaring in :
- Dust 2
- Aztec
- Dust

Dus dan weten jullie ervan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ap
Admin



Aantal berichten : 35
Join date : 20-05-09

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimezo mei 24, 2009 11:38 am

Ik vind dust en aztec geen goeie war map..

Kvind dat we pro moeten worden in Inferno, nuke, dust2
Terug naar boven Ga naar beneden
https://nlmd.actieforum.com
xiron
Defender
Defender
xiron


Aantal berichten : 43
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Urk

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimema mei 25, 2009 3:06 am

kheb me steam eindelijk weer aan de praat (lost passwor ect.) heeft 3 dagen geduurt om mij een foto te laten sturen met cd key ect om te bewijzen dat het mijn acount was en me gewoon een email te sturen met een nieuw w8 woord -.- slacking steam support
Terug naar boven Ga naar beneden
xiron
Defender
Defender
xiron


Aantal berichten : 43
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Urk

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimema mei 25, 2009 3:08 am

maar ja ben allicht blij dat ik em weer heb maar kan cs 1.6 nog niet re-installen(is zo in eens deinstalled) dus zal vanmiddag ff kijken na engels(examen)

dus ik vind het allemaal best Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xiron
Defender
Defender
xiron


Aantal berichten : 43
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Urk

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimedi mei 26, 2009 2:31 am

ok kheb cs 1.6 weer full installed dus alles werkt weer Ap
Terug naar boven Ga naar beneden
Ap
Admin



Aantal berichten : 35
Join date : 20-05-09

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimedi mei 26, 2009 9:45 am

Nice!

Doen we soon ff wartjes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://nlmd.actieforum.com
xiron
Defender
Defender
xiron


Aantal berichten : 43
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Urk

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimedi mei 26, 2009 5:05 pm

morgen(woensdag) laatste examen (tenzij her-examen) Eco dus kheb tijd rest van de week en maandag/dinsdag avond 17:45-21:15 werk ik ... voor rest van de week ben ik op zich wel beschikbaar voor training ect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slert
Clan Member
Clan Member



Aantal berichten : 6
Join date : 24-05-09

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimewo mei 27, 2009 11:17 am

Ik heb het voorlopig te druk , kijk zo af en toe mee laat ff wat weten en als er tijd is ben ik er wel eventjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
xiron
Defender
Defender
xiron


Aantal berichten : 43
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Urk

Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitimewo mei 27, 2009 1:10 pm

kheb echt fucking pijn in me nek ging zowat dood onder het examen kon me hoofd niet keren gelukkig kreeg ik extra tijd omdat ik me slecht kon concentreren opt moment is het wat minder maar 1e kant van me nek is helemaal op geswollen en heet dus zal ff kijken of me moeder of dochter van me moeder's vriendin me kan masseren(proffesionals)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tactic of gewoon geluk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactic of gewoon geluk   Tactic of gewoon geluk I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tactic of gewoon geluk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Massive Defense :: Counter Strike 1.6 :: Suggesties-
Ga naar: